Arhiviranje

Traži ponudu

Arhiviranje dokumentacije jedan je od izazovnijih, a sa druge strane i jedan od  najmanje prioritetnih poslova u većini preduzeća.

Vi znate da je ceo život vaše firme ispisan na tim papirima. Tu su podaci o klijentima, zaposlenima, poslovnim partnerima, poslovnim procesima…

Mi, iz iskustva u radu sa brojnim klijentima, znamo da je čuvanje poslovne dokumentacije van sedišta firme, jedan od dobrih načina da se poveća produktivnost i efikasnost zaposlenih, ali i bezbednost samog poslovanja.

Bez obzira da li su vaši ormari za registratore puni ili jednostavno želite da pojačate bezbednost, dajemo vam mogućnost da vašu poslovnu dokumentaciju čuvate kod nas.

Budite mirni, jer je vaša poslovna dokumentacija bezbedna i vama lako dostupna u svakom trenutku.

Šta dobijate arhiviranjem u Viziji?

  • Veći kancelarijski prostor
    Čuvanje dokumenata van sedišta vaše firme znači da možete osloboditi prostor u svojoj kancelariji i smanjiti nered.
  • Veću produktivnost
    Uklanjanje nepotrebne dokumentacije iz kancelarije, pomoći će vašim zaposlenima da brže pronađu dokumente koji su im potrebni, a to će, znate i samo, kao rezultat dati veću efikasnost i produktivnost.
  • Bezbednost
    „Vizija“ je mesto gde se poštuju svi zakoni o bezbednosti i poverljivosti informacija. Mesto gde vaše privatne informacije nikada neće biti ugrožene.

Dokumentaciju čuvamo do Zakonom propisanog roka.